Välkommen tillbaka sol!

Nu har det äntligen börjat gå mot vår och detta har jag bevis för...

1. Knoppar på träden

2. Småfågelkvitter

3. Wilson är helt galen... undrar vad det kan bero på (A)

4. På vägen hem igår körde jag på en timma förbi inte mindre än 3 överkörda skunkar, detta kunde jag urskilja på den distinkta doften skunk har... jag såg alltså aldrig själva skunkarna men för er som följt min blogg sedan day one vet att det inte doftade rosor direkt.

Det är så skönt att solen och värmen är tillbaka, jag är så glad att det spritter i kroppen. När jag vaknade i morse kände jag mig redo för att arbeta, det kändes riktigt lätt att ta sig upp ur sängen. Antingen så är det solen som friskat upp mig eller så kan det vara en helt fantastisk helg med underbaraste Elina.
Träffade ju även Janne vilket jag var minst lika glad över! Jag saknar vår släkt, vår härliga släkt, världens bästa släkt! När vi kommer hem får vi se till att dra ihop en släktträff så att släkten kan få vara med släkten och bara få vara vår släkt!

134 dagar kvar (till årsdagen) kära vänner och släkt! <3


Kommentarer
Postat av: Morsan

Bara 134 dagar kvar det kommer att gå så fort tills du är hemma igen. Saknar dig mycket! Gott att ni börjar få vår här är det mycket snö och kallt än, men har varit några härliga dagar med sol och kvitter från fåglarna.



älskar dig

mams

2010-03-11 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0