Sömnig...

Nu har jag förhoppningsvis tagit mig ur vinteridet. Här ska skrivas, både blogginlägg och två uppsatser till Silver Bay! För som sagt drog jag, Elina och Fred iväg i Freddys lilla bil 8 timmar upp i landet för att gå på den underbart roliga helgkursen för au pairer. Bilresan var om möjligt något av det roligaste jag gjort :) Jag tycker om att umgås! Det pratades Australien och framtiden och mycket annat som stannar inom bilens lilla kaross^^
Efter detta har jag spenderat en helg med Elina <3 färgat håret ljusare, nästa helg kommer de blonda highlightsen och till slut känner jag mig nog redo för sommarväder. Ni förstår förra helgen var här nämligen säkert +25 grader och jag kan tom. se bikinilinjer! :o Yes, här har det solats! Weehoo!
Annars har väl här inte hänt så mycket, dagarna räknas ner (117 dagar idag), japanskan går lysande för er som är intresserade, försöker enas om biljettköp till Australien, planerar roliga helger och jobb, jobb, jobb.
En bra sak är i alla fall att Elena har varit supermysig den här veckan, jag älskar henne när hon är på sitt solstråle humör! Vi har gått långa promenader och snackat killar, sett på Twilight, haft tjejkväll, plattat håret och imorgon ska jag ta henne och hennes bror och se Alice in Wonderland (once again) Det kommer bli en bra kväll imorgon!
Åh, så har jag haft lite samtal med båda mina kusiner Jenny, den ena hemma i Sverige (saknar <3) och den andra i Atlanta (saknar <3). Snart ses vi igen! :D

Gjorde för skojs skull "kärlekstestet" på MSN, för att se vem min drömkille är, detta var resultatet:


Din idealiska dejt är Romantisk. Han är öppensinnad, nyfiken och har en riktig äventyrssjäl. Han är energisk och har en stark vilja. Han är den typen av kille som kavlar upp ärmarna och tar tag i saker och ting. Den här killen ser livet från den komiska sidan. Så se till att du inte tar dig själv på för stort allvar och visa honom att du är öppen för nya erfarenheter.

Låter som helt rätt kille för mig ;) tss.

Sorry for the delay...

Kommentarer
Postat av: Eila

Mmmmm, bra inlägg. Killen kanske är en Aussie?

Kram på dig, ses om ca en vecka...



//Eila

2010-03-26 @ 20:04:37
Postat av: Morsan

Gött att du trivs och att det varit en bra vecka med Elena! Saknar dig i massor men vi hörs ju på skype som tur är, ha det så gott tills vi hörs kramar

2010-03-27 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0