<3

Grattis Pappa! Jag undrar hur livet hade sett ut om du fortfarande hade varit här, hur mycket som hade varit annorlunda... Jag önskar att du kunde se mig nu, jag undrar om du hade vart stolt över mig och Alex, över Mamma och allt vad vi alla planerar. Lika tacksam över Mikael som vi andra är. Det tror jag nog, eller snarare; Tror gör man i kyrkan, jag vet!
Gone, but never forgotten! Du är del av mig, i sinne, hjärta och själ. Ditt leende fyller mig med styrka, dina ord ger mig hopp om framtiden; Allt är möjligt, bara man vill. Jag önskar att vi hade fått ha dig hos oss längre, men jag är glad att jag hade tid att lära känna en så underbar person som dig. Pappa, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Underbart skrivet lilla gumman håller med dig i allt, tänker på honom mycket tror att han är stolt över oss alla.kram <3

2010-07-19 @ 19:13:19
Postat av: Tina

Det är klart han är stolt över dig gumma=)).Nu ses vi snart hoppas jag Många kramar Tina

2010-07-19 @ 19:24:21
Postat av: Anonym

Klart han är stolt över er (: Idag är det exakt ett år sedan vi packade din väska och skrev ditt första inlägg här på bloggen <3 Saknar dig!

2010-07-19 @ 22:53:13
URL: http://elinastradtjack.bloggplatsen.se
Postat av: James

Klart Pappa är stolt över dig, du är en riktig "go-getter"! Keep pushing on and stay strong.

2010-07-20 @ 22:09:09
Postat av: Anonym

Klart Pappa är stolt över dig, du är en riktig "go-getter"! Keep pushing on and stay strong.

2010-07-20 @ 22:09:56
Postat av: Eila Mårtensson

Han är stolt som en tupp...



Kram på dig...

2010-07-21 @ 16:54:31
Postat av: Anna Kallin

Klart han är stolt över er!

Saknar honom.



Hoppas ditt år har vart bra och hoppas vi ses :D Kram Anna

2010-07-23 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0