Ichi-hyaku nana-ju-roku

Nedräkningen har nu börjat, 176 dagar kvar tills min sista arbetsdag. Tiden går fort...

Måndag kväll, början på en ny vecka. Jen börjar jobba igen om två veckor, är så skönt att hon är hemma. Jag hör alla andra au pairer klaga på att de inte tycker om när föräldrarna är hemma, hur barnen blir som galna då. Här har det den motsatta effekten. Det kanske har något med åldern att göra. Jag älskar i alla fall att ta hand om lite äldre barn, de har så intressanta konversationer.
Förra helgen var riktigt rolig, spenderade början av den med Elina och Fred, film, mys, godis och Cheesecake factory. Sedan blev det skridskor med au pairerna i området.

Nu ser jag fram emot nästa helg. Möjligtvis ett IKEA besök med Elina och Maria, svensk choklad! Mums!

Yatta!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Tiden bara flyger iväg snart är du hemma på svensk mark igen. Ha det så bra du bara kan.

kramar

2010-01-26 @ 13:19:21
Postat av: Elina

jag hoppas verkligen på IKEA! ska hålla i en lektion i ryans klass nästa vecka, och ska prata om sverige, så vore toppen med lite svenska godsaker att bjuda på! :) mmmmm.... marabou <3

2010-01-26 @ 23:01:30
Postat av: Aila

Hi there! Din gamla moster i Norrland går bet på överskriften.... (resten förstod jag) Må väl!

2010-01-26 @ 23:58:14
Postat av: Eila

Vilken tur att ni har IKEA, och Aila är väl ingen gammal moster, möjligen faster :-)



Ha det bra Verre, räknar ner till vi ska över, du hänger väl på till SixFlags...

2010-01-29 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0