<3

Alex, jag finns här för dig.
Om du någonsin behöver min hjälp, vilken tid på dygnet det än är, det är bara att ringa. Jag vet precis hur du känner, jag vet precis vad du går igenom.
Kom ihåg att Mamma och jag delar dina känslor, vill du någonsin ha en tröstande kram så finns vi här.

Jag är så glad för att du har träffat Martina. Martina kan göra för dig vad Joel gjorde för mig. Vi vet nu hur det är att älska, att älska och att bli älskade. Mamma jag har nu länge förstått hur du måste ha känt, och jag beundrar ditt mod och din styrka. Du är vårt säkerhetsnät när vi hoppar, du är vårt ljus i mörkret, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Jag är även glad för Mikael, att han finns där för dig mamma. Kärlek är en läkande kraft.

Efter att ha pratat med dig Alex känns allt bättre och jag hoppas att du känner likadant. Även fast vi inte hade ett alltför långt samtal så var det i alla fall en början. Jag vet att jag är svår att prata med, jag vet att jag har svårt att öppna upp. Men när jag kommer hem vill jag göra ett försök. Jag tänker inte vara rädd längre, ibland måste man skydda dem som skyddar dig. Jag vill visa att jag finns här för er som ni finns här för mig.
Jag är även skyldig honom det...

Utan kärlek är världen meningslös.
Minns honom som den underbara människa han var, som en historieberättare utan dess like och som vår far. Alex jag ger dig min hand, kom ihåg att du är värdefull.

Jag älskar dig käraste lillebror! <3 Jag älskar dig underbara mamma! <3
Jag älskar er för dem ni är. Ni är mitt hopp och mitt liv, med er kan jag skratta och gråta. Ni fyller mitt liv med glädje.

Pappa du finns i mitt hjärta <3 Livet kan vara grymt ibland...

Kommentarer
Postat av: Eila



Tårarna rinner ner för mina kinder...

2010-01-17 @ 22:05:27
Postat av: Jessica

Va fint! Får kämpa för att hålla tillbaka tårarna. Saknar dig oerhört mycket hjärtat! <3

2010-01-17 @ 22:11:58
URL: http://jesicastromberg.blogg.se/
Postat av: AnnaK

Mycket fint sagt! Saknar dej<3

2010-01-18 @ 07:18:12
Postat av: Aila

Även mina kinder är våta av tårar....

en gruppkram via cyberspace

2010-01-18 @ 12:29:01
Postat av: Morsan

Mina kinder är också våta med tårar.... Tack för dina fina ord och jag finns alltid här för dig-

Älskar dig också underbara dottern min!<3

2010-01-19 @ 09:56:23
Postat av: Leila

Vi är många som saknar Juha. Men som tur är har vi varandra,. Vi kan dela våra minnen med varandra. Trösta varandra när det blir jobbigt. Stötta varandra att gå vidare och finna kärleken på nytt.

Kram Veronica från faster

2010-01-19 @ 11:57:52
Postat av: Tina

Gumman du skriver så fint sitter här och ryser börjar gråta igen.Du vet att du alltid kan prata med mig.Pussar & Kramar Tina Boston hälsar.

2010-01-20 @ 23:28:54
Postat av: Michaela

Gud va fint skrivet tjejen! Inte ett öga torrt verkar det som.

Saknar dig massor!

Älskar dig! Pusspuss <3

2010-01-21 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0