Páti wa suki desu.

Idag kände jag äntligen att jag hade lite tid över då jag verkligen kan koncentrera mig och skriva ett inlägg värdigt mina läsare. Förra veckan arbetade jag kvällar och jag är ledsen att säga att bloggen inte är min första prioritet när jag har tid att slappna av... men här kommer nu i alla fall lite bilder på vad jag gjorde förra helgen, vilket var det roligaste jag gjort på länge.
Förra helgen var det nämligen fördelsedagskalas för en utav au pairerna i mitt område. Katrin, som hon heter, valde att fira sin födelsedag i en limousine. Party!
Vi åkte runt i tre timmar i den storslagna staden New York, bland skyskrapor och neonljus och det enda vi stoppade för var frekventa toalettbesök och spritpåfyllning, två jättevodkor var tydligen inte nog för gänget på 17 pers.
Hög musik och mycket skratt, här kommer bilderna...











Kvällen avslutades på en klubb i NYC, under aged club... vilket inte var fullt lika roligt eftersom att Ke$ha hade ett gig där, vi var som ett fiskstim, rörde sig någon i folkhavet så var de andra tvungna att flytta på sig de med...



En helt lyckad kväll allt som allt.

Denna helgen blev det också utgång, denna gången var det Jannie som fyllde 21. Måste firas! Så jag fick skjuts över till Marlton av världens snällaste kusin Elina <3 Där det sedan igår blev utgång i Philadelphia. Mycket skoj, men lite för närgångna killar på klubben i Philly... jag undrar vad som är fel på att bara bjuda på en drink, prata vid baren beté sig anständigt? Well, pay no mind to vulgarness.
Idag var jag och Jojo vid universitetet i Princeton och kollade runt, mer om detta när jag får bilderna från denna otroligt vackra och rofyllda resa. Love Princeton!

Peace out, homies! <3

Kommentarer
Postat av: Morsan

Va snygg du är min lilla gumma, kul att du fått ny energi till att skriva lite om dina upplevelser. Här är det snöigt och kallt.

kramar

mamsen

2010-02-22 @ 12:48:32
Postat av: Eila



Oj, vad amerikansk du ser ut på partybilderna...ser ut som ni hade a blast. Princeton, vad gjorde ni där? Fortsätt att ha det bra, kramar från Taberg...

2010-02-23 @ 21:41:08
Postat av: jenny

jag vill också åka i limo, haha! gud va snygg du var! :D saknar dig, have fun!

2010-02-27 @ 14:08:49
Postat av: Evelina

Vad fin du är Veronica! :) <3

2010-02-28 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0