Insnöad

Den här veckan har varit en väldigt lärorik sådan, många erfarenheter och stärkande av band till barnen. Mycket pysslande och så har jag även hunnit med en sväng förbi bion med Jojo. Dear John blev det denna gången och jag måste medge att jag fällde några tårar, vilket enligt mig är ett tecken på en bra film eftersom att den lyckades "stir some emotion".
Det sista jag gjorde innan snöstormen drog över oss var att hänga hemma hos Jojo, se på The Hangover och käka godis. Väldigt rolig kväll. Klockan 10 började snöflingorna rasa ner så då begav jag mig hemåt.
Men även fast jag har vart insnöad så har jag ändå haft riktigt roligt. Det har vart nostalgitripp efter nostalgitripp över msn och idag tror jag faktiskt att jag ska ge mig ut i snön.
Vi hoppas på områdets största snögubbe^^ 

Pekka och Aila, jag har lite intressant information att dela med mig av. Hörde att George Clooney är uppe i Östersund för att spela in scener till filmen The American, eller att han åtminstone var där uppe, så jag hoppas att ni håller korpgluggarna öppna!

Ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: Aila

HEJ Veronica! Jo det stämmer , Clooney har varit i Jämtland och agerat. Osynlig på stan dock. Media fick en skymt av honom när han klev av privatplanet.Fotografen fotade dock fel snubbe. En privatperson hade rätt person på sin bild... Blev det största snögubben i stan?

Vinterkramar från FASTER Aila

2010-02-08 @ 18:57:48
Postat av: Eila

Läste att Clooney häckade i en liten stuga utanför Brunflo istället för på de flottaste hotellet i Östersund, han njöt av vintervädret sägs det...

Ja, hur gick det med snögubben?



Kramar från Taberg

2010-02-08 @ 19:30:43
Postat av: Morsan

Säger detsamma har du något bildbevis på snögubben.

Tack för hälsningen gumman saknade dig på festen.

Kramar

2010-02-09 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0