Det snöar!

Jag har aldrig någonsin vart så glad över snö innan, eller joo kanske när jag var mindre. Men den här helgen var jag med Elina, wonderful as always :) och då fick jag även träffa hennes kompis Jannie, som nu också är min kompis. Det är som magi^^ Vi åkte alla till IKEA tillsammans (Mm...Marabou) och gick även senare på bio.
I alla fall, lördagen så snöade det. Jag blev så förvånad när jag såg det att jag stannade upp mitt i en mening. Senare på kvällen gick jag och Elina till Walmart för att handla diverse nödvändigheter, är nu otroligt len i ansiktet pga. mitt nya ansiktsrengöringsmedel. När vi skulle ut i "snöovädret" (det singlade ner mysiga vita puffar) så sa Elinas familj chockat: "Are you crazy?!"
Varpå jag svarade: "No... we're swedes."
Vi gick ut ur garaget. Ni kan tänka er garageporten öppnas ungefär som i filmer när astronauterna stiger ur hangaren. Fast det kom nog lite fler glädjetjut från oss^^



Sedan sprang vi runt och gjorde snöänglar på folks uppfarter...
















Kommentarer
Postat av: Morsan

Tjenixen gumman här är många av oss trötta på snön och kylan, men roligt att du uppskattade det, ha det så härligt

kramar mams

2010-02-04 @ 15:20:00
Postat av: Eila

Tjenare, jag är inte trött snön :-)

Vad gulliga ni är på bilderna, brukar de göra snöänglar i snön i USA också, eller lärde ni de ngt nytt?



Kramar från Taberg...

2010-02-04 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0