This is the day...

that my family arrives!

Jag är så lycklig! Efter fem månaders talande genom detta fantastiska under kallat en dator så har dagen nu kommit, dagen då jag kan krama om världens bästa familj igen. Inge-Gerd kan också få sig en liten kram^^
Sedan klockan 7 i morse har de flugit och de kommer klockan 16.20 landa här i USA. Där kommer jag stå och vänta...
Så nu har jag precis packat färdigt och gör mig iordning för att ge mig av. Först ville jag bara förvarna er om att det nästa vecka kanske inte kommer något inlägg, då jag förmodligen sitter på ett flyg till Miami. Familjen Jonsson och Co. kommer spendera en vecka i NYC och en i Miami så därför kommer jag förmodligen vara ifrån datorn två veckor framöver.
Lovar er ett bildfyllt inlägg omkring den 10 januari.

God Jul och Gott Nytt år! :D

Kommentarer
Postat av: Eila

Åååhh, ha det så underbart och mysigt.



Gott Slut 2009 önskar vi från Taberg.

Ps påminn Gerd att hon ska krama Elina från mig Ds

2009-12-27 @ 17:54:41
Postat av: Chrille

Living the dream! Är så grymt avundsjuk på dig, ser fram emot nästa inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0