Bryter man en vana...

... så är det stor chans att man fortsätter med negligeringen. Förlåt för ännu ett missat inlägg.

Den här veckan har inte vart särskilt underhållande, och det känns så tråkigt att skriva att jag har tråkigt. Jag menar, jag är ju i USA, möjligheternas land. Då vill man ju inte meddela dem där hemma att jag sitter och viker tvätt dagarna i ända. Det är tyvärr detta jag gör dock...
Dagarna ser för det mesta likadana ut, göra lunchlådor, väcka barnen, se till att de är redo för skolan, skicka iväg dem med skolbussen, 3 timmar ledig, hämta Davey, åka till the YMCA och simma, hem igen, fixa playdate, tvätta, städa rum, fixa mat till Elena, hämta Annie från skolan och sedan umgås med barnen tills deras Pappa kommer hem. Detta är dock ibland roligare än det låter och dagarna bara susar förbi, så mig går det ingen nöd på.

Detta blev nu ett kort inlägg, but I will make up for it! För nu på lördag ska jag, Elena, Davey, Annie och Dave åka till Philadelphia och se Army/Navy game, en jättestor Amerikansk fotbollsmatch mellan flottan och armén. Detta ser jag så fram emot! Så vänta med spänning på bilder av alla heta militärer ;) nämnde jag att de går på college^^

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ser med spnning fram emot bilderna! ;D

Saknar och älskar dig <3 puss <3

2009-12-10 @ 21:06:37
Postat av: Eila

I can´t wait, navy and army boy´s, wow...

Du håller väl korpgluggarna öppna varje sekund...



Man måste ha lite tråkigt ibland får då får man desto roligare sedan.



Kramar från Tabergsborna

2009-12-10 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0